AKTUALNOŚCI
zapisz jako pdf

PAŹ

24

Tożsamość, Wizerunek i Kapitał Marki Firmy Rodzinnej

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Zakład Przedsiębiorstwa Rodzinnego w Instytucie Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie serdecznie zaprasza na konferencję naukową z cyklu Dzień Przedsiębiorczości Rodzinnej nt. „Tożsamość, Wizerunek i Kapitał Marki Firmy Rodzinnej”, realizowaną w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Konferencja odbędzie się 17 listopada 2016 r., w siedzibie SGH w Warszawie.

Celem konferencji jest popularyzacja wyników badań dotyczących firm rodzinnych, prezentacji dobrych praktyk i upowszechnienie dorobku naukowego związanego z marką firmy rodzinnej. Tematyka konferencji będzie obejmowała obszary: metodologiczne i praktyczne, tj. aspekty dotyczące badań nad firmami rodzinnymi, problemów poznawczych procesów rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych, roli zasobów ludzkich w zarządzaniu firmą, współczesnych wyzwań poznawczych przedsiębiorczości rodzinnej i ich funkcjonowaniu.

Szczegóły dotyczące wydarzenia oraz rejestracja, dostępne pod adresem:
http://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KNoP/struktura/IP/struktura/zpr/Strony/Dzien_Przedsiebiorczosci_Rodzinnej.aspx

ciasteczka
strona korzysta z cookies